Tényleg visszafogott vasárnapi szórakozásnak indult, bevásároltam a helyi DVD-boltban, 950-ért megvettem a Dög 2. (r.: John Gulager Feast II. - Sloppy Seconds) című alkotást, s behelyeztem a lejátszóba, azzal a minimális elvárással, miszerint valami szemetet fogok nézni, forgatókönyvíró és rendező nélkül, különös tekintettel a szar látványra.
Ennél azért sokkal többet kaptam.

 


 

A Dög 2. az évtized legundorítóbb filmje, amit Ázsián kívül készítettek, olyan finomságokkal, amitől tényleg majdnem hánytam.


 

Ha valaki véletlenül megnézte a Dög című filmet anno, akkor pontosan tudhatja, hogy rendezés és forgatókönyv nélkül támadtak a dögök, megettek mindenkit, akit értek, aztán tovább rohantak. Nem egy nagy sztori.
A Dög 2. ehhez képest anatómiai tanulmány, ennyi belsőszervet orvostanhallgató négy év alatt nem lát, mint itt, de ha igen, akkor LSD-vel jár be különboncoláshoz éjszakánként, amit tilt a törvény.
Nem vagyok az emberi jogok pedáns és beteges védelmezője, de amikor az egyik főhős -
SPOILER!!!
- feldobja az éppen megmentett gyermeket, hogy az egyik dög azt egye meg helyette, akkor felébredt bennem az alvó Morvai Krisztina, és én is halálát kívántam, de rögtön.
Belek kifordulása, szervek és mirigyek ömlenek a kamerába, annyi minden ömlik szerteszét, amennyi Sztálingrád ostrománál sem, kapkodom a fejem, de tényleg.
Guy Richie vágja, de Árpa Attila rendezi.
Totál gyilok, vérfüggőknek azonnal, receptre.

 

parakovacs

Címkék: film horror dvd dög 2 feast 2 john gulager

A bejegyzés trackback címe:

https://lugosibela.blog.hu/api/trackback/id/tr101879116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robis 2010.03.29. 21:58:18

Akkor nézd meg a Feast III-at is. Ennek a dögnek az anyagcseréje aztán gyors. .-)

TPZ 2010.03.29. 22:28:43

Én nem tudom, mit pörög mindenki azon a gyerekfeldobós jeleneten. Jó, poénnak éppen nem túl erős, de azért halványan elmosolyodtam. A kiskölköt

*SPOILER*

az első részben is elég hamar felzabálják, ott konkrétan még vicces is

*SPOILER VÉGE*

mégsem rinyált senki.

Ez egyszerű polgárpukkasztás, ti meg szépen benyaljátok. Ezzel is igazolva egyébként a filmkészítőket.

MortálWombat 2010.03.29. 23:06:50

A mirrorhorror-os filmekekre még csak kiváncsi lennék,, de belezésre ki a betegagyű kíváncsi? Ha vért akarok látni/látatni körbepörgetem a havi tamponomat.

Pszt! 2010.03.30. 00:14:40

Minek néz ilyen filmeket az, aki nem bírja?

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.03.30. 06:18:13

@Pszt!: pont ezért nézi...hogy borzongjon/hányjon és a mű eléri célját :P

parakovacs · http://lugosibela.blog.hu/ 2010.03.30. 10:12:41

@TPZ: Természetesen van humora és bája is a jelenetnek, de azért nem állítanám, hogy pukkadó polgár vagyok, hiszen éppen megtekintésre javasoltam a filmet és nem betiltásra.
Más kérdés, hogy egy bizonyos kor után az ember érzékenyebben reagál a gyermekevésre :)))

Geldrin · http://geldrin.deviantart.com 2010.03.30. 19:25:35

Hát... ez az a film, amit nem kellett volna megnéznem... Pedig a Feast 1 igencsak kellemes, és humoros film volt. Nem is egyszer néztem meg, ez egy tipikus parti film volt, amit a haverokkal fel lehet emlegetni.
Valami ilyesmire számítottam a kettőnél is, de hogy ilyen szar a film, arra nem gondoltam. Sajnos belesett (dehogy esett, sikoltva zuhant) a "második rész delejes csapdájába".
Amikor a két pankrátor törpe elkezd egymással harcolni, én úgy voltam vele, hogy "én már mindent láttam, akár le is lőhettek". :DDD
A rothadó nagyiról nem is beszélve. ;)
Tulajdonképpen egyetlen szerethető karakter sincs a filmben, mert azok hullanak el először. És ott vannak a feleslegesen gusztustalan szörnyes jelenetek is.

A befejezésnél viszont -be kell valljam sárcok-, leesett az állam. Ilyen filmet ami ennyire semmibe veszi a nézőt (meg azt a másfél órát, amit végig unatkozott), ritkán látni. Nagggyon felbaszott az utolsó jelenet.

Egy szó mint száz, én ezt még trasher rajongónak sem ajánlanám.

Kösz, hogy megoszthattam a véleményem, béke!
süti beállítások módosítása