Valamelyik csatorna valamikor játszotta, emlékszem, meg is akartam nézni, de aztán csak a neten tettem meg, mert lekéstem, vagy elfelejtettem tulajdonképpen teljesen mindegy. Az American Nightmare a horror azon korszakáról szól, amit nagyon szeretek, a hatvanas-hetvenes évekről, és dokumentumfilm, ezt elfelejtettem mondani.

Nagyon fontos, hogy ne keverjék össze az Amerikai rémálom címen megjelent, de eredetileg American Crude nevet viselő borzalommal, amiről inkább nem is tennék említést, csak a magyar fantáziadús címdók miatt muszáj. Szintén ne keverjék össze az 1996-os Amerikai rémálom című filmmel (Normal Life), mert az sem az, viszont arról fogalmam sincs, hogy ez, amiről én beszélek, megjelent-e DVD-n (majd ti megmondjátok).

Mindenesetre, akik angolul elboldogulnak, lapozás után megnézhetik tízperces részletekben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nightfly kritikája itt

parakovacs

Címkék: film horror történelem dokumentum elmélet tortenelem amerikai rémálom elmelet american nightmare

A bejegyzés trackback címe:

https://lugosibela.blog.hu/api/trackback/id/tr481646741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rettentó 2010.01.05. 13:30:14

Nem rossz, de hiszi a piszi, hogy a puszta társadalomkritika hajtotta ezeket a rendezőket, amint az a filmből kiderül.

parakovacs · http://lugosibela.blog.hu/ 2010.01.05. 16:47:17

nos, igen... bár emlékszem magamra huszonévesen, elég hülye voltam én is.
süti beállítások módosítása